tirsdag 6. april 2010

!LOOK!

Hva har jeg lært om film?

Kan ikke si at jeg har lært stort om film fra selve prosjektet, men mer fra norsk timene vi hadde før vi starta med det. Jeg lærte at det er flere punkter ved analyse enn det jeg viste om før og at det er ganske mange små detaljer innenfor selve analysen som er viktige, men kanskje ikke så synlige for det blotte øyet, eller man kanskje ikke merke til det hvis man ikke går inn for å virkelig se etter det.

Positive/negative erfaringer ved gruppearbeid.

Jeg har litt blandede erfaringer med gruppearbeid, både positive og negative. Du legger noe av ansvaret for arbeidet på noen andre, og blir nødt til å stole på at de får gjort sitt. Dette kan være negativt hvis disse personene ikke gjør arbeidet sitt, eller det kan være positivt om de gjør det. Gruppearbeid kan både styrke, men også svekke sluttkarakteren.

Hvorfor fikk ikke min gruppe reise?

Det vet jeg ikke.

1 kommentar:

  1. Fin kommentar, Ingvar! det vi lærte om film før selve prosjektet, var vel egentlig en del av selve prosjektet... Du har rett i det du sier om gruppearbeid, det har absolutt både sine positive og negative sider. Jeg synes du kunne ha gjort deg noen tanker om hvorfor dere ikke fikk reise.

    SvarSlett